2016. április 7., csütörtök

Küdj nekem egy dalt és Sándor Turza: Egy dal annak...

Kocsis Erika:

"NEKEM MA A LEGJOBBAN TETSZETT VERS"-et Ilona hozta el. Tudom, hogy admin, de ez ma engem nem tartott vissza. grin hangulatjel
B Ilona Tóthné
Küldj nekem egy dalt

Küldj nekem egy dalt,
ne kelljen kérni,
itt bent a zene kihajt,
nem kell a szó, nem kell beszélni.
Szív ablakán csend függönye meglebben,
a hang csendesen csordogál az erekben,
majd vágtat, mint a szilaj csikó,
eltölt, beterít, mint a pelyhes hó.
S a pünkösdi rózsa rózsaszín álmai
hegedű húrjain vibrálnak köröttem,
táncol a gondolat, búbánat mögöttem.
Küldj nekem egy dalt,
mert itt bent a zene kihajt,
minden felhő hagy nevessen,
érzem, elmúlt már minden,
de egy titok maradt még bennem...
B Ilona Tóthné
,... Továbbiak
B Ilona Tóthné: Küldj nekem egy dalt
gyusziapu.deviantart.com

B Ilona Tóthné Köszönöm szépen, Erika, megtiszteltél! Nagy ölelés! heart hangulatjel
Sándor Turza
Sándor Turza Gratulálok Ilona. Köszönöm szépen Erika. Igen drága, holnap küldök egy dalt. smile hangulatjel
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné heart hangulatjel
B Ilona Tóthné
Válasz írása...
Erzsébet Ecsedi
Erzsébet Ecsedi Gratulálok,nekem is tetszik!
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné Köszönöm, Erzsébet! smile hangulatjel
B Ilona Tóthné
Válasz írása...
Melinda Melánia Biro
Melinda Melánia Biro Nagyon szep heart hangulatjel
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné Köszönöm, Mel! smile hangulatjel
B Ilona Tóthné
Válasz írása...
Ibolya Kaszt
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné Köszönöm! smile hangulatjel
B Ilona Tóthné

Válasz írása...

Istvan Ozvegy
Istvan Ozvegy Gratulálok!
Gabriella Kerekné
Gabriella Kerekné Szeretettel gratulálok Kedves Ilona szép versedhez! heart hangulatjel Era heart hangulatjel
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné Köszönöm, Gabi! heart hangulatjel
B Ilona Tóthné

Válasz írása...
Katalin Rencsisovszky
Katalin Rencsisovszky Szeretettel gratulálok, gyönyörű versedhez ! heart hangulatjel
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné Köszönöm,Katalin! smile hangulatjel heart hangulatjel
B Ilona Tóthné

Válasz írása...

Kovács L. István
Kovács L. István Gyönyörű vers, Gratulálok Ilona! smile hangulatjel
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné Köszönöm, István! smile hangulatjel
B Ilona Tóthné

Válasz írása...

Vercsek Györgyi
Vercsek Györgyi Gratulálok Ilona! heart hangulatjel
Gyöngyi N Fehér
Gyöngyi N Fehér Szeretettel gratulálok!:) heart hangulatjel
Bartók Anikó
Bartók Anikó Szívből gratulálok!
Jutka Andrásné Zvolenszki
Jutka Andrásné Zvolenszki Gratulálok megérdemelten nyerted Icukám!
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné Köszönöm Györgyi, Gyöngyi, Anikó, Jutkám és Minenkinek! smile hangulatjel
 
 
Sándor Turza
Egy dal annak.

Aki keresi és nem találja
Annak, akinek tiszta hang a vágya
Akinek könnycsepp a barackfa
lehulló virága
Kinek öröm a munka, boldogság
a tél halála
Ki engem hall a hegedű szavában.
Egy dal annak, akinek a szíve
ki van tárva
Kinek lelkében ott él ég, élete románca
Annak, ki útját bölcsen járja
Nem vágyik a csillagok nyomába
Nem kér és nem sír kegyelmet a szája.
Annak, aki érti a dallamot
Kinek énekesmadár a kakukk
A pacsirta dala az élet muzsikája
Kinek a strófa egyszerre könny és móka,
Kinek lelkében megfér galamb, s róka.
Egy dal annak, aki a másokét vigyázza
magára vigyázva,
Annak, kinek velem nyílik a szája
Ez a dal egy pillanat neked az élet
szélmalomtáncában.
- Turza Sándor -
2016-04-06

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése