2013. október 9., szerda

Már csak egy szám vagyok

Engem az Istenke birkatürelemmel áldott meg..

Történt, hogy lejárt a jogosítványom két napja. Tegnap elmentem az orvoshoz és a szükséges igazolást beszereztem.A többi intéznivaló a városban lévő Okmányirodára tartozik. Ezért nem aludtam egész éjjel, mert amilyen peches vagyok, biztosra vettem, hogy -ha máskor nem is, de ma a városba menet biztos igazoltatni fognak.Nagy szerencsém volt, megúsztam.
Az Okmányirodában kezembe nyomtak egy csekket, hogy adjam fel a postán, aztán menjek vissza, utána intézkednek.A posta kicsit odébb van, de egy szép parkon kell átmenni, gondoltam, majd meg-meg állok és csodálom a lombhullató őszi fákat. Ugyanis a fájós lábaim miatt a séta a leggyengébb pontom.No, végre odaértem, de amikor beléptem, hirtelen nem is tudtam, hol vagyok, azt gondoltam, talán a TESCO odaköltözött, mert nem láttam mást, csak mindenféle árúkkal megrakott polcokat. Újra kimentem és kerestem a megfelelő ajtót, de csak az az egy volt, ahol jöttem-mentem. Végre felfedeztem az ablakokat, örültem, mert nem volt előttem senki.meglobogtattam a csekkemet, mikor az ablak mögül a hölgy kiszólt, hogy hol a számom?
Elámulam, mert eddig a TESCO-ban, de a postán sem kellett semmilyen számot felmutatnom..
Újra keresésbe kezdtem, aztán a bejárattól kicsit távolabb megtaláltam a szám-adagoló masinát, majd kicsit ingerülten visszavágtattam számommal a kezemben az ablakomhoz, közben látom, mind a hat ablaknál az én számom villog, végig is mentem mindegyiken, végre az utolsó ablaknál befizethettem a csekkemet. Ezt letudtam-gondoltam.
Visszacsoszogtam az Okmányirodába, ahol szintén az ablak mögött ülő hölgy tudatta, hogy számot kell húzni.Örültem, mert ez legalább helyben van..
Aztán csináltak rólam egy horror-képet, majd elkérték a mobil-számomat, mert a jogsim csak egy hónap múlva lesz kész és majd értesítenek. A sok megrázkódtatás után a mobil-számom kiment a fejemből, szerencsére megelégedtek az e-mail címmel is.

Engem az Istenke birkatürelemmel áldott meg, de a mai nap után csak a birka maradt..

B Ilona Tóthné
Kép: Net

2 megjegyzés: