2016. november 13., vasárnap

Várakozó álláspont

.2016.11,09.

Öt éve írtam...Azóta néhány versem "megszületett"...Csak előbújt valami..:)
Várakozó állásponton vagyok..
Az élet mindig tartogat meglepetéseket.
Egy régi ismerősömről,barátomról, volt osztálytársamról most tudtam meg,milyen gyönyörűen farag.Ő orvos,velem egykorú lévén már szintén nyugdijas Azt eddig is tudtam,hogy nagyszerűen fényképez,karácsonyi meglepetésként pedig "ennivaló",aranyos mézes-figurákat sütöget a családnak és bizton állithatom,egy hivatásos mézeskalács készitő sem alkot különbet.Ennyi sok-sok év elteltével örömmel vettem tudomást a művészi fokon végzett faragási tevékenységéről..
Azóta csak álmélkodom és várakozó állásponton vagyok.Olyan sok minden lakozik az emberben,amit az idő kihoz belőlünk..Lehet,hogy nem is tudtunk róla,hogy van bennünk valami.De az idő mindent bebizonyit..Vajon belőletek kandikált-e ki rejtett tartalék?
Mit tagadjam,mióta Gyuri faragását megtudtam, figyelem magamat.Számba vettem,mi az,amit hobbi szinten tudok,illetve tudtam,-de erről majd később.Szóval rajzolni,kézimunkázni mindig nagyon szerettem,sőt újabban főzni is.De a főzéshez úgy érzem,nincs meg a kellő alázatom,mert ha valami nem úgy sikerül,ahogy a nagy könyvben meg van irva,-kivágom,mint a macskát..E téren tehát még van tennivalóm. Ráadásul azt is észrevettem-amit nagyon szégyellek-,hogy mióta "gépezek",időnként a helyeírásommal is baj van.
Mindezek ellenére reménykedem.Talán még van egy kis időm,hátha bennem is..De az idő csak telik és csak nem akar előbújni semmi..Egyszer,talán, mégis valami..Addig sem esem kétségbe! Bőven van miben gyönyörködnöm,hallgatnom,olvasnom.
B Ilona Tóthné
TetszikTovábbi reakciók megjelenítése
Hozzászólás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése