2016. november 13., vasárnap

Na, ha majd itt tartunk

Na, majd ha itt tartunk mi is...akkor lesznek gondok!)
Mikor először olvastam, elmosolyodtam, aztán elgondolkodtam és nagyon szomorúnak találtam...
Három idõs nõvér él együtt a házban, egyik 92, a másik 94 és a legidõsebb 96 éves.
Egyik este a 96 éves az emeleti fürdõszobában fürdéshez készülõdik, teleereszti a kádat vízzel. Ahogy az egyik lábát beleteszi a kádba, megáll, gondolkodik, majd lekiabál a húgainak:
- Most nem tudom, hogy kilépek a kádból vagy belépek a kádba?!!
A 94 éves válaszol:
- Én azt innen nem tudhatom, mindjárt megyek és megnézlek! – ezzel elindul a lépcsõn felfelé, de félúton megáll, gondolkodóba esik és õ is elkezd kiabálni:
- Most én felfele megyek vagy lefele?
A 92 éves a konyhaasztalnál ül, teázik és hallgatja a nõvéreit. Rosszallóan ingatja a fejét s közben megjegyzi, hogy ‘remélem, én sose leszek ilyen feledékeny’ s hogy nyomatékot is adjon a dolognak, lekopogja háromszor alulról felfelé az asztal lapján.
Aztán felkiabál:
- Mindjárt felmegyek és segítek rajtatok, csak elõbb kinézek az ajtón, hogy ki kopogott!
/Net/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése