2016. november 5., szombat

Óraátállítás

Óraátállítás

2016. november 4.
Ti már megszoktátok az óraátállítást? Engem nagyon nagy csalódás ért! Eleinte örültem neki, mert mint rossz alvó és mihaszna nyugdíjas rögtön arra gondoltam, hogy végre reggel egy órával tovább alhatok. Amikor reggel már kezd világosodni, no és olyan jól átmelegszem, akkor tudok igazán szundítani. Sajnos ebből csak álom lett, mert a kutyám ragaszkodik az eredeti állapothoz és hajnali hétkor rákezdi a siránkozást, majd-ha nem reagálok rá, nyomatékul hozzákezd rajtam ugrálni. Ő ugyanis nyolckor szokott kikéreszkedni pisilni, igen ám, de most akkor még hét óra volt. Elszállt minden illuzióm, feltápászkodtam és kiengedtem. De ez nem volt elég, bejőve elkezdte követelni a reggelit! Ez már sok volt, mert tudom, hogy újra ki kell engednem nagydolgozni.
Szóval azóta minden nap oda van az egy órám és most arra az elhatározásra jutottam, hogy követelni fogom az óra átállításból adódó megtakarítás szerény személyemre eső részét. Mert az idő pénz ugyebár, de én ebből még évek óta nem láttam egy garast sem...
Sajnos, a kutyám is egyre öregszik és nem hajlandó megérteni, hogy milyen jó nekünk ez az egy óra, korábban sötétedik, így hamarabb ki tudunk menni az utcára "esti-sétára", mert csak a sötétség leple alatt lehet megúszni a többi kutya csaholását...
Tehát kérni fogom a csalódásom, fáradtságom árát. Csak tudnám, kitől?Ügyvédhez nem szeretnék fordulni, az alábbiak miatt:
"Ügyfél kérdezi az ügyvédtől:
- Mennyi tiszteletdíjat kér jogi tanácsokért?
- 20.000 forintba kerül három válasz.
- Nem túl drága ez egy kicsit?
- De igen. És mi a harmadik kérdése?"
A bejegyzést írta: Ilona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése