2015. június 1., hétfő

Szókincstanya: első helyezés

Nagy öröm ért..
Novák Zsuzsanna
Szókincstanya
Kedves Csoporttársak!
Nagyon nagy örömet okoztatok ezen a héten nekem. Rengeteg vers született a szeretet témában. Ahogyan kértem megnehezíttettek a dolgomat, de én, ezért nagyon hálás vagyok.
Szívem szerint mindenkinek adnék díjat mégis, ha nehezen is de döntést hoztam.
Az első helyezett: B. Tóthné Ilona: Nekem a szeretet
Versében nagyon számított nálam az, hogy önmagában érzi a szeretet erejét és egy virágban is felfedezi. Ritmusa volt minden sorának és igen a szeretetérintés átjött a versből.
NEKEM A SZERETET
A szeretet egy súlytalan szívpillangó,
mely észrevétlen rászáll a lelkemre,
s áttetsző szárnyain nesztelen lebegve
fényt talál a sötétben, s ez olyan jó!
Meleg napsugár, mely elűzi a hideget,
s feltöri a szívben gondoktól lerakódott kéreget...
De fájó is néha,borongós, levert napokon,
mikor elér a magány s valami belém szúr,
mint mikor a bolond szél a hajamba túr,
s a repkedő hajszálak, mint szeretet-sugarak
csak áradnának, de senkit nem találnak,
mert szeretteim sokan már fenn tanyáznak...
Ilyenkor felveszem a telefont s hívok egy barátot,
vagy elnyújtózom a napon és nézek egy virágot,
s érzem, már nem is a nap sugara melegít,
hanem itt belül a szeretet az, ami megérint...
B Ilona Tóthné

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése