2017. június 1., csütörtök

Mai kálváriám 1.


2017. május 30.
Hogy a bánatos ég rugná meg azokat, akik mindig kitalálnak valami népkeserítőt! Már elnézést kérek a kifakadásért, de megértitek, ha leírom a mai napi kálváriámat.
Tegnap hozták a nyudíjat, ilyenkor másnap megejtem a nagybevásárlást, feladom a csekkeket, tankolok stb. egyszóval a kenyér és tej kivételével beszerzem az egy hónapra való adagot, mivel nekem már rendkívül fárasztó az állandó jövés-menés.
Tehát reggel, mivel akkor még elviselhető volt az idő, elmentem Tiszaújvárosba.
De nem csak ezekért autókáztam a városba, hanem sürgős feladatom volt a Domino adategyeztetéssel. Itthon már egy hete kinlódtam vele, mert azt írták, hogy az interen is el lehet intézni, de én nem mentem vele semmire, mindig visszadobta a gép, mint egy rossz jelszót. Szóval gondoltam, bemegyek a T Mobilba, ott egy-kettőre elintézik. Leparkoltam, majd keresni kezdtem a jelzett társaságot, amit kb. egy kilóméterre meg is találtam és majdnem hasoncsúszva bekúsztam, alig álltam a lábamon. Rengetegen voltak, hosszú sor állt, de úgy egy óra múlva rámkerült a sor. A kis hölgy kérte a mobil-számomat, mondom 06 30..de tovább nem is engedte folytatni, azt mondja, ez nem a 30-as üzlet, az két házzal odébb van. Újra nyakambaszedtem sántikáló lábaimat, tényleg volt ott egy alig észrevehető ajtó, ahová belépve sorszámot kellett húznom. Mikor végre én következtem, elővéve a személyit, telefont, az ügyintéző egy kis idő után közölte, hogy itt nem tudja az adategyeztetést elvégezni, adott egy telefonszámot, hogy azt hívjam fel, hátha találnak valami megoldást. Magyarul, ugyan ott voltam ahol elidultam. Milyen érdekes, amikor a dogok kerülők után visszakerülnek az origóhoz.
Sajnos ma már nincs energiám arra, hogy felhívjam ezt a számot, talán majd holnap. Csupán idegesít az egész, mert a kis buta mobilomon ötezer forint körüli összeg van és egyenlőre úgy néz ki, hogy csak volt, mert a telefonnal együtt elnyeli a nagy gépezet. Hja, modern világban élünk...:(

Ilona
Kép: Net

Hogy a bánatos ég rugná meg azokat, akik mindig kitalálnak valami népkeserítőt! Már elnézést kérek a kifakadásért, de megértitek, ha leírom a mai napi kálváriámat. Tegnap hozták a ...
felesegek.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése