2017. június 2., péntek

Mai kálváriám 2.

/válasz Cathynak/

Mára eljutottam arra a megállapításomra, -pedig még épp' hogy csak betettük lábunkat a gépkorszakba,-hogy mi emberek csak egy szám vagyunk az Univerzumban. Akinek pedig valamilyen okból hibás a száma, még az sem, azaz egy nagy nulla.
Az első részben megírtam a Dominó adategyeztetéssel kapcsolatos problémámat és nagy reményekkel hívtam fel a Telecom által megadott telefonszámot.Természetesen többször végighallgattam az idegnyugtató zenét, továbbá, hogy az egyes számok melyik részleget kapcsolják, majd kétpercenként bemondták, hogy még kétpercet várnom kell. A többszörös két perc után ismét elsírtam a bánatomat, újbóli adatfelvétel, sokadszori próbálkozás, majd a kijelentés, miszerint az adataim valami miatt nem stimmelnek,amit eddig is tudtam.Aztán ő is adott egy telefonszámot.
Itt egy nagyon kedves, udvarias, tettrekész fiatalemberrel beszéltem, aki annyit kiderített, hogy a személyi igazolványommal lehet valami gond, a régi személyikkel sajnos előfordul, hogy "érvénytelen". Mondtam neki, hogy én ezt a személyit használom már 25 éve boldog-boldogtalan ügyeimmel kapcsolatban, másom nincs, ezt már örök időre kaptam, tekintettel a koromra.Azt javasolta, menjek el személyesen a városba az okmányirodába és ott egyeztessem az adataimat.
Itt tartottam, mikor azt mondtam magamban, hogy eldobom a telefonomat az ötezer forinttal együtt, mert ez még mindig kevesebbe kerül, mint egy temetés.
 Lerogytam a gép mellé, magambaroskadtan tűnődtem.Nem szabad feladni!-zakatolt bennem. Még egyszer megpróbálom az interes adategyeztetést. Persze nem sikerült.
De van nekem jogosítványszámom is, ami szintén most fog lejárni kétéves lévén, mi lenne, ha azt írnám be, veszteni nem vesztek. Meresztem a szemeimet és azt hittem, elájulok! A gép visszajelzett, hogy sikeres adategyeztetés!(Azért nyugodt akkor leszek, ha visszaigazolják)
Mindezt csak okulásul írtam le és azért,-gondolom, nem egyedül vagyok az országban, akinek régi, korlátlan ideid tartó személyigazolványa van,-hogy jó lesz, ha mobil vásárlás alkalmával egyúttal megszerzi a jogosítványt, érvényesíti az útlevelét! Mert sose lehet semmit előre tudni...

Bartha Ilona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése