2015. augusztus 19., szerda

Kezdek lehülni


Nem véletlenül mondta G B Shaw, aki állítólag 6 évig tanulmányozta a magyar nyelvet, hogy ennél gazdagabb és kifejezőbb nyelvvel nem találkozott...
CSODÁS MAGYAR NYELVÜNK
Tudod-e ........ ki hogyan hal meg?
... Tovább
Kezdek lehülni
2015. augusztus 19.
Most érzem csak, hogy mennyire legyengített az elmúlt hetek, napok forrósága. Reggel kimentem a boltba és szinte minden lépésnél majd összeestem. Érdekes, itthon is ki-be járkálok, mégsem éreztem ilyen mértékű legyengülést. De az is lehet, hogy az esőt éreztem meg, mert ahogy hazaértem, hozzákezdett szakadni. Tegnapelőtt két felhőszakadás volt itt, de én már úgy vagyok, minden jobb, mint a hőség.Mert abban már a kis agyam is elpárolgott.
Délután körtelekvárt csinálok. Ez is bánt nagyon, az eső leverte a körték nagyrészét, ami felül volt, már nem tudtam leszedni. Gyönyörű, nagy, zaftos. Belegondoltam, más mennyi pénzt kifizet a gyümölcsért, én meg dobálom ki, mert mindet nem tudom feldolgozni.Az összes szomszédot is elláttam már...
Szegény menekültek is örömmel megennék...Mindegy, ez van, én is megveszem a banánt, míg a majmok ingyen falják...
Visszatérve a lekvárfőzéshez, hagy kérdezzem már meg, ti tudjátok, hová tűnt a jó öreg szalicil? Vagy már az sem egészséges? Én egész jól meg voltam vele ötven évig. Most, ilyen rózsaszín egérszarhoz hasollító granulátum valamit kaptam, nahát, kíváncsi vagyok, hogy lesz nekem ebből lekvárom még tíz év múlva is..
Az ebédem rántottcsirke sültkrumplival. Most ezt sem úgy készítettem, mint máskor. Egyszer, egy kínai étteremben ettem rántott csirkefalatokat és az nagyon izlett. Most én is azt csináltam, három far-hátas combot kicsontoztam, majd apróbb darabokban kirántottam, nagyon finom lett, máskor is így készítem majd, a csontokból leves lesz.
Közben itt hallom a TV-ben a jó ebédhez szól a nóta helyett, hogy ezek a megátalkodottak lefejeztek egy tudóst, aki már 50 éve vizsgálgatta a szír szobrokat, műemlékeket. Borzasztó ez a világ...frown hangulatjel

A bejegyzést írta: Ilona B. T.

Most érzem csak, hogy mennyire legyengített az elmúlt hetek, napok forrósága. Reggel kimentem a boltba és szinte minden lépésnél majd összeestem. Érdekes, itthon is ki-be járkálok, ...
felesegek.hu|Forrás: Proconer Informatika Bt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése