2015. május 22., péntek

Nyékládházi pillanatok.

Mint Sándor korábban jelezte, ma a nyékládházi Művelődési Házban Kocsis Erika verseiből összeállított irodalmi est volt. Gondolom, Erika majd erről beszámol, nekem nagyon-nagyon tetszett és örülök, hogy módom volt megnézni, meghallgatni. Az örömömet fokozta, hogy találkozhattam és személyesen is megismerhettem csoportunkból  Erikát, Novák Zsuzsát, Sándorunkat,-hogy csak néhányukat említsem.
Ami igazi meglepetés volt, Sándor az előadás után meghívott bennünket egy ízletes vacsorára. No, én ezután nem dicsekszem a főző-tudományommal, mert Sándor nemcsak verset tud írni, hanem legalább olyan jól főz is.
Készítettem néhány képet és köszönöm, hogy részese lehettem ennek a számomra emlékezetes eseménynek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése