2021. november 4., csütörtök

OKOSTELEFON

Végre barátaim, rokonaim unszolására vettem egy okostelefont! Eddig még a kezemben sem volt ilyen, mert bevallom, féltem tőle,mint a tűztől, meg mint minden ismeretlentől. Már másfél napja itt nyomogatom, tapintgatom, ismerkedem vele. Igen ám, csak dupla árat kellett érte fizetnem, ugyanis serény ténykedésem közben észrevettem, hogy a számítógépemen az internetnek nem tetszett a dolog és egyszerűen felmondta a szolgálatot. Szóltam a keresztfiamnak, nézze már meg, mi történt. Elszaladt és az okostelefont rákötötte egy kábellel a gépre és láss csodát, lett internetem. Tehát most ott tartok, hogy van okostelefonom, számítógépem is, csak függnek egymástól és lógnak egymáson, mint csecsemő az anya mellén... Hogy mi lesz ebből, gőzöm sincs, de valahogy majd lesz. Viszont ha én nem leszek pár napig itt, akkor ennek ez az oka. Vígasztalásul egy vicc:
Egy nő elmegy a farkaskutyájával az állatorvoshoz, mert a kutya éjjelente irgalmatlanul horkol.Mondja az orvos:- Kedves asszonyom, kössön a kutya farkára néhány babérlevelet, s nem horkol többet a kutya.A nő bár nem hiszi, mégis kipróbálja a tanácsolt módszert, s íme, a kutya az éjszakát horkolás nélkül átaludta.Elmeséli a barátnőjének, aki magában ezt gondolta: ha a kutyánál ez bevált,kipróbálja a férjénél.Így is tett a következő este.Reggel a férj bemegy a fürdőszobába, bepillant a tükörbe és megijed.Azonnal felhívja a barátját:- Te Karcsi, tegnap este tekézni voltunk és kicsit beb....tunk ugye ?- Igen.- Utána meg elmentünk a kupiba, igaz ?- Igaz.- Mondd, emlékszel te ott valamiféle díjkiosztásra ?( Net )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése