2018. június 2., szombat

Élmény

Általában úgy ütemezem a dolgaimat, hogy a déli harangszó előtt elkészülök az ebéddel, akkor pihenésképpen bekapcsolom a TV-t, hogy lelkileg felkészüljek fő műsoromra, a déli Hiradóra, nehogy estig kimaradjak valamiből.Kicsit ledőlök és meresztem a szemem. Ma is ez történt, de ma csodára leltem. Nekem az volt!
Éppen a Kaláka együttes szerepelt, de nem akárhogy. Egy szép dalt zenéltek, énekeltek, miközben egy asztalnál a zene ütemére és szövegét illusztrálva egy homokművész(nagyon sajnálom, de a nevét nem hallottam) lépésről-lépére követve, pillanatonként változó csodálatos homokképeket készített. Még a szám is eltátottam! Micsoda művészek élnek közöttünk, akikről tán soha nem hallottunk! Igazi élmény volt, sokáig nem fogom elfelejteni!
/BI/

https://youtu.be/Ax9TMUFE4vU

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése