2017. szeptember 28., csütörtök

Töprengés vásárlás kapcsán

Kicsit leültem már pihenni! Tegnap ugyanis ideszólt a sógor, nem vinném-e el a Lidl-be, mert a szemeteszsák le  van értékelve 259 Ft-ról 199-re, neki nagyon kellene azt most venni, de piszkosul fáj a lába, nem tud gyalogolni.Én általában a TESCO-ban vásárolok, mert az van hozzám legközelebb.Talán az eszébe sem jutott, hogy a fáradtságomon kívül az a 60 F még  beszélő viszonyban sincs az én benzinköltségemmel. De jószívű vagyok, nem mondtam nemet, arra gondoltam, akkor már egyúttal lebonyolítom a nagybevásárlásomat.Így is tettem, a sógort hoztam-vittem szemeteszsákostul, majd elmentem a TESCO-ba, mindent megvettem, ami kell, ill. amit kaptam.
Visszafelé aztán két kamion közé szorulva eltöprengtem.Rájöttem, mi az, amit legjobban utálok az életben.Sose találnátok ki: hát a 9-esek!Jó néhány évre visszamenőleg van bennem ez az utálat, de ma még bele is borzongtam.Ugyanis a vásárlásom során bármilyen árú árára ránéztem, annak mind 9-es volt vége, sokszor az eleje is.De hiszen nincs is 1Ft-osunk, akarom mondani 99 filléresünk! De sok kicsi  sok  megy, vajon kinek a  zsebébe vándorol ez a nem-létező sok egyforintos?
Megjelentek már az új pénzek, 2, 5, 10  és 20 ezresek. Kérdem én, naív nőszemély, nem lehetett volna pl. a 2 ezres helyébe 1999-et, a 20 ezres helyébe 19999 -et stb. nyomtatni? Mert igaz, az utált 9 -esek száma nem csökkent volna, de nem ringatnánk magunkat holmi illúziókban...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése