2016. június 10., péntek

Álmatlanság
Fáradtan ülve nézek magam elé,
az óra egyhangúan ketyeg,
a mutató közelit éjfél felé..
Hangulatomra rátelepedett
a reggel szedett fehér liliom
átható illata, mely itt lebegett
s körülfont bódult álmatlansággal.
Aludni, álmodni kellene már,
de visszavert vágyaim egyhangúsággal
meghunyászkodtak a félig éber állapotban,
s már csak a plafont nézem,
reménykedem valami csodában,
de csak a nap kelt fel a hajnali pirkadatban...

Vagy ez maga a csoda? Az árát megfizettem!
Álmatlan éjjekért egy új napot vettem...

B Ilona Tóthné
Kép: Net

 Kép: Net

6Erzsébet Ecsedi, Lengyel Katinka és további 4 ember

2017.08.
36 Katalin Nagyné Akai, Nagy Istvánné és további 34 ember
Hozzászólások
Mária Sarolta
Mária Sarolta Nagyon szép gondolatok.....
Kezelés
Marika Karban
Marika Karban · Edit Fekete és további 6 személy ismerőse
Mindkettő nagyon szép! Szívből gratulálok!
Kezelés
Bartha Ilona
Erzsébet Pádár
Erzsébet Pádár <3 "Álmatlan éjekért egy új napot vettem..."
Kezelés
Bartha Ilona
Bartha Ilona Valikám! :) Levél megy..
Kezelés
Erzsi Ferenczyné
Erzsi Ferenczyné Helló ,Nekem is hasonló éjszakám volt !
Kezelés
Yvette Lilian Petz
Yvette Lilian Petz Köszönöm szépen. Elhoztam.
Kezelés
Piroska Gulyásné
Piroska Gulyásné · 2 közös ismerős
Nagyon szép a vers és a kép is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése