2016. január 4., hétfő

AMI MÉG ELŐTTEM VAN


Szonett

Süvölt a jeges szél, elfut előlem,
arcomba csapódik hideg hó pora,
nyomát vesszőzi fák zuzmarás ága,
ellopott megint egy esztendőt tőlem...

Ellopott megint egy esztendőt tőlem,,
de nem bánom már, úgyis lejárt lemez,
ha Isten segít, néhány évem még lesz,
nyugodtabb, békésebb, mint volt mögöttem.
Vidd csak, jeges szél, rövidítsd az utam,
csak legyen szebb, ami még előttem van,
ne temessen el a komor szürkeség.
Nem számolom én már az éveket rég,
megélem napjaim minden percét,
becsülöm, mert már minden nap ajándék..
B Ilona Tóthné
Kép:net
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné Köszönöm, Tünde! smile hangulatjel
B Ilona Tóthné
Válasz írása...
Szépség Művészete
Szépség Művészete Nagyon szép csak szomorkás, úgy szeretném, hogy vidámabb legyen
Cserényi Tiborné Magdi
Cserényi Tiborné Magdi Nagyon szép ! heart hangulatjel
Horváth János Kislord
Katalin Fehér
Katalin Fehér Kedves Ilona! Szépen megírt szonetted nagyon szomorú hangvételű, de hiszem, hogy a bánat csak átmeneti vendég nálad! heart hangulatjel
B Ilona Tóthné
B Ilona Tóthné Mindenkinek köszönöm! smile hangulatjel


Köszönöm! :)
Süvölt a jeges szél, elfut előlem, / arcomba csapódik hideg hó pora, / nyomát vesszőzi fák zúzmarás ága, / ellopott megint egy esztendőt tőlem...
poet.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése