2015. december 21., hétfő

a piros madár

Köszönöm, POET.HU/2017.03.12./
láttam, mikor mosolyogtál álmodban, / szempilládra bevetődő kósza sugár / vetült, megrebbentek, Csodaországban / járhattál, válladra ült egy piros madár
poet.hu
Bartha Ilona
Tünde Szerencsés
Tünde Szerencsés Szép versed megjelenéséhez gratulálok :-)
Katalin Fehér
Katalin Fehér Nagyon szép! Gratulálok Ilona! <3
láttam, mikor mosolyogtál álmodban,
szempilládra bevetődő kósza sugár
vetült, megrebbentek, Csodaországban
járhattál, válladra ült egy piros madár...

vágytam látni ezt a békés álmodat,
s a halvány lámpafénynél mosolyogtam,
feledtették nappali komor arcodat,
a kínt, mely eltorzított a fájdalomban.

ma már csak  dereng e kép előttem,
lidérceim az én éji álmomat keserítik,
nappali fényben menekülnek előlem,
s varjak ülnek az ágakon, mikor alkonyodik.

ünnepi várakozásban álmodlak,
jó lenne csendesen simogatni arcodat,
hess, hess, ti fekete károgó varjak,
hagyjátok felém szállni a piros madarat!

B Ilona Tóthné
Kép: Net


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése