2013. május 22., szerda

Szép napot


Szép napot kivánok mindenkinek!

Kedveseim, nálam már olyan tisztaság van, hogy a bolha is sej-hajon csúszna!(Milyen szépen írtam, gazdag a mi édes nyelvünk!) Szóval megint túlzásokba estem, ugyanis mára bokorvágás volt beütemezve, de esik az eső. Erre én öszekapkodtam az összes szőnyeget és nekiálltam át
pucolni..Jaj, a derekam! Csodaszépek lettek, mint az újak! Az eső meg csak hagy essen..
Közben a gyomromra is gondoltam, még este bespaníroztam a rántottkarfiolt és cukkinit, melyeket a fogyóból halásztam elő, lassan már lesz friss termés..No, most kisütöttem, csináltam hozzá krumplipürét és majonérzt! Isteni lett, de szívesen adnék belőle..Sajnos a távolság..De a kapum nyitva áll..

Jó étvágyat az ebédhez!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése