2013. március 20., szerda

Varázslatok a mindennapokra

Varázslatok a mindennapokra..

2013. március 20.


Ma porszivózom. Előtte kicsit olvasgattam és az irás hatására elhatároztam, hogy összekötöm a kellemest a hasznossal..
A cikk ugyanis a hétköznapi varázslatokról szólt, melyeknek már hagyománya van, de a modern időkben is hasznosak, a magunk izlésére, érzéseinkre formálhatjuk őket.Ilyen például a házi oltár.
A régi falusi házak tisztaszobájában volt egy hely, ahol a lakók a számukra fontos dolgokat elhelyezték, mint a családi ereklyéket, szentképeket, esküvői képeket, gyerekekről készült fotókat, gyertyát..Ez volt a házban a "szent sarok". Harmonizálta, békéssé tette a teret..
Nekem eddig is volt egy polcom, ahova ezeket a tárgyakat tettem, pl. a csontkötéses örökölt bibliámat, de nem gondoltam, hogy ez a polcom házi oltárként is funkcionálhat, pedig igy van.
El is határoztam, hogy a takaritást kihasználva kibővitem a polc tartalmát, csak meg kell keresnem az "értékeimet", amiket az ablakcsináltatás miatt eldugtam, majdcsak rájövök, hova.
Aztán itt van még az a hiedelem, hogy mindig legyen a pénztárcánkban aprópénz, mert az üres pénztárca gátolja a meggazdagodást. Óh, ezt nekem nem nehéz megtartani, különösen a hónap végén..Nem is értem, miért nem vagyok már dúsgazdag..
Aztán fontos még, hogy mindig legyen velünk egy talizmán, mert az erőt ad és jókedvet.Erre a célra én egy borostyán-karkötőt használok, mert az előbbieken kivül még egészségesebbé is tesz..
No, megyek takaritani és polcot rendezni..

Kép:Net
A bejegyzést írta: Ilona B. T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése