2020. december 29., kedd

Öröm és meglepetés

Elmondani nem tudom, milyen öröm és meglepetés ért ma. Dél körül éppen hazavánszorogtam az ezévi utolsó bevásárlásomból, fáradtan és azzal a mélységes elhatározással, hogy január végéig a lábamat sem teszem ki a házból.Nagyon el tudok már fáradni a "városba járástól".Még ki sem pakoltam, leültem, mikor csengettek.A postás volt, aki csomagokat tartott a kezében és én meglepetéssel konstatáltam, hogy a MANE Alkotók Nemzetközi Egyesületének kiadványait tartja kezében, az ÚJ VERŐFÉNY MAGAZIN-t és a LÉLEKHÚR ANTOLÓGIA 2019 kiadványát. Sőt,egy ELÉKLAP-ot, amely nevemre szólt A csend üzenete című szonettem elsmeréséül. Végtelenül jólesett, egyáltalán nem számítottam rájuk. Ezúton szeretném megköszönni és kifejezni hálámat ezért a gesztusért, az ezévi talán legnagyobb örömet adó ajándékért. Köszönöm szépen és januárban rendezni fogom a
felém is irányuló figyelmedet, kedves Ary! Szeretettel: Ilona

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése