2017. április 1., szombat

Mosolygás

Még van néhány, de nincs kedvem mosolyogni...Biciklivel mentem vásárolni, gondolhatod! Visszafelé már inkább toltam, így is nagyon elfáradtam, lecövekeltem a kapu előtt, mert még kinyitni sem volt erőm. Úgy tettem, mint akit nagyon érdekelnek a kapu előtti bokrok, pedig a hátam közepe sem kívánta nézegetni, elég volt megmetszeni őket. De legalább pihentettem a lábaimat.Már éppen a kilincsen volt a kezem, mikor hirtelen megállt előttem egy kocsi és egy csinos kis nő megszólított, mondván, a Statisztikai Hivatalból jött és érdekelné az én utazási szokásaim. Egész elcsodálkoztam, nahát, valaki még feltételezi rólam, hogy utazgatok, mikor már a boltbamenéstől is lóg a nyelvem..:)
Lehetséges, hogy nem vette észre, hogy én már a "de jól nézel ki" korban vagyok? :D
Hortobágyi Istvánné Zsuzsa Ez azért van, mert nem csak "lehet", de valóban jól nézel ki!!!
Kovács L. István
Kovács L. István A minap, ugyan ezzel hívott föl egy fiatalos női hang, megkérdezte hány éves tetszik lenni? -Hatvan plusszos- Akkor köszönöm szépen, ön nem felel meg a korcsoportnak. Ezzel le is tette!
Erzsébet Pénzes Imréné
Bartha Ilona
Bartha Ilona Köszönöm Mindenki figyelmét! :)
 
2017.03.30.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése