2016. október 8., szombat

ANGYALOK ÉS ÖRDÖGÖK

Én egy nagyon hétköznapi ember vagyok. Ezt abból következtettem, hogy még sosem álmodtam angyalokkal. Vannak egyáltalán angyalok?
Bizonyára vannak, hiszen olvasom a szebbnél-szebb verseket, hogy odafönt angyalok fújják a trombitát, angyalkórus énekel és mint a boldog lepkék, ide-oda repkednek.Felém még véletlenül sem. De legalább álmaimban csak egyetlen egyszer látnám őket! De nem, engem valamilyen okból elkerülnek.
Az én álmaimban mindig azokkal találkozom, akik napközben körülvesznek, vagy körülvettek, mert már nem élnek. Arról nem is beszélve, hogy még álmaim történetei is hasonlóak a valós eseményekkel.
Valamelyik nap például arról beszélgettünk, milyen szörnyű dolog a fogfájás, foggal,-de Isten ne adja, fogak nélkül is, drága pénzzel kiperkált pótlással. Mert a fogínyt nem érdekli, mennyit fizettünk érte. Erre mi történik, álmomban egész éjjel jajongtam, mert a fogaimat húzták. Hálás vagyok, hogy reggel, amikor felébredtem, nem állt egy fogorvos az ágyam mellett..
Érdekes, az ördögben viszont hiszek.Velelük más a helyzetem, mint az angyalokkal. Sok ördög van, szerencsémre álmaimban ők sem jelentek még meg, de velük a valós életben találkozom. Róluk már én is írtam...
Valamelyik nap olvastam az újságban, hogy egy "ember" vasvillával leszúrt egy kutyát. Ime, a ördög maga, még a villa is a kezében volt.
Lehet, hogy mi, emberek vagyunk az angyalok és ördögök? Bizonyára.
A jó emberek az angyalok, a rosszak az ördögök. Így már azt is érteném, miért nem találkozom angyalokkal. Még álmomban sem.
Helyesbítek: az áldott jó emberek az angyalok...

B Ilona Tóthné
Kép: Net

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése