2016. február 12., péntek

A "boldogság" játék ÉRTÉKELÉSE

Kedves Tanyalakók!

A "boldogság-játék",-én így hívom-végére értünk és most folytathatnám azzal, mint minden értékelésnél, hogy jaj,de nehéz volt. Ez bizony igaz, mert csodálatos verseket írtatok! A Gyűjtőbe összesen 21 vers érkezett, ebből négyet nem értékeltem, mert az Adminok versei, ill.Gyula Gulyás videója.
Külön-külön nem írok a versekről, összességében a versszakok száma megfelelt a vers kiírásnak, ami a rímelést illeti, valamennyien szintén igyekeztetek betartani a szabályokat, több-kevesebb sikerrel. Versenként egy-egy sor szótag számát is leellenőriztem, de őszintén bevallom, nem számoltam át valamennyit, mert talán még mindig az ujjaimat tördelném.Mint már említettem, játékról lévén szó, az összhatásra koncentráltam, nálam legfontosabb a tartalom, a mondanivaló és ennek valamennyien eleget tettetek. Újra-és újra átolvastam a verseket, élmény volt látni, hogy a boldogságot ki hogyan éli át, kinek mit jelent.
A helyezéseket a verseknek érzelmileg rám ható benyomásaim alapján döntöttem el. Ez alapján:

I. Helyezettek: 
                        Széll Magdolna: Boldogságom
                        Mária Albert: Boldog pillanatok
                        Éva Hirth: Életem

II. Helyezettek:
                         Gabriella Kerekné: Talán a boldogság
                         István Özvegy: Boldogan
                         Zsiga Lajos: Ma ünnepre hív
III. Helyezettek:
                         Mária HS :Boldogság
                         Tünde Havellantné Szerencsés: Mondj imát
                         Katalin Fehér: A boldogság mámorában

Mindenki más Különdíjas, én képtelen voltam közületek kiemelni bárkit is, úgy érzem, a játékban valamennyien nyertesek vagyunk, engem is beleértve, mert érzem , hogy egy remek csapat vagyunk és ez engem is boldogsággal tölt el.
Végezetül, de nem utolsó sorban szeretném megemlíteni Admin társaim: Fekete Edit, Kocsis Erika, Novák Zsuzsa és Horváth János Kislord remek inspiráló verseit, valamint Irén Szabó Becherer játékon kívüli verseit .Köszönöm szépen valamennyiőtöknek és köszönöm Turza Sándornak is erre az alkalomra írt versét.
Szeretettel gratulálok a helyezetteknek és mindenkinek, aki részt vett a játékban.Fogadjátok el szerény képi ajándékomat, melyeket a helyezések sorrendjében tettem fel.

Tisztelettel: B Ilona Tóthné

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése