2015. december 19., szombat

A HETI JÁTÉK ÉRTÉKELÉSE

KEDVES CSOPORTTÁRSAK, TANYALAKÓK!

Beérett a heti munkánk gyümölcse, ami a gyermekversekről szólt és -mint ahogyan a meséknek a vége: "itt a vége, fuss el véle"- bizony én is legszívesebben világgá futnék, mikor az értékelésre kerül sor.
E héten a gyűjtőbe 31 vers érkezett, ebből hármat nem értékeltem, azaz Erika Kocsis: Manótánc versét, ezt a végtelenül kedves verset, de mivel Erika admin, ezért nem tisztem Őt értékelni, továbbá
László Vezendi: Altató című versét, aki jelezte is, hogy a verse nem a játékra íródott,továbbá köszönetem Gyula Gulyásnak A cinege inspiráló videójáért.
Miközben olvasgattam a verseket, két dolog körül rezegtek gondolataim. Az első gondolatom az volt, hogy az igazi értékelés az lenne, ha egy gyermek-csoportnak felolvasnók  ezeket a meséket és ők választanának tetszésük szerint, nem pedig én, hivatkozva a "második gyermekkoromra" :)
A másik: gondolatban elkalandoztam imádott Lillafüredemre a forráshoz és csak bámultam a friss, tiszta zuhatagot és arra gondoltam, hogyan is tudnék én kiemelni egy-két cseppet ebből a forrásból, hiszen ez így teljes, ahogyan van és minden cseppje egyformán értékes. Mert a forrás a  Ti  szeretetek, amiből e versek születtek és számomra egyformán kedvesek.
De játékról lévén szó, szeretném hangsúlyozni, hogy az "osztályozást" a versek elolvasásakor érzelmileg rám ható benyomások alapján döntöttem el. Nem vagyok irodalmár, így verstanilag nem elemeztem írásaitokat.
Fentieket figyelembe véve:

Első helyezettek: Antal András: Jó éjt
                             Bernadeth Székelyhidi: Számolgató
                             Irén Szabó Becherer: Téli mondóka
Második helyezettek:
                             Mária Albert: A spenót giliszta
                             László Vezendi: Mézeskalács
                             Mátyás Rita: Kiszámoló

Harmadik helyezettek:
                              István Vollai: Csacska macska
                              Olga Kristóf  Lejko: Cica és Mica
                              Tünde Havellantné Szerencsés: Karácsonyi mese
Mindenki mást a különdíjasak közé sorolok, mert-legyetek elnézőek-de én már igazán nem tudok különbséget tenni, nekem minden vers a szeretetről, játékról, meséről, dallamról szól és köszönöm, hogy alkalmam  volt elolvasni valamennyit.
Szeretném megköszönni Sándornak a "súgást" és az adminoknak-különösen Erikának- a csodálatos inspiráló verseket, valamint mindazoknak, akik játékon kívül is írtak verseket e témához.
Szeretettel gratulálok a helyezetteknek, a feltett képeket hálám jeleként küldöm jutalmul.
Mindenkinek köszönöm a résztvételt!
Tisztelettel és szeretettel: B Ilona Tóthné

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése