2014. január 27., hétfő

Itt az ideje..

Most, hogy beszorultunk a meleg szobába, eljött az elmélkedés ideje.Én ilyen csendes napokon gondolom át, milyen vetőmagokat,szerezzek be, mit hova fogok ültetni.( a kivitelezés folyamán ez egy kicsit mindig módosul)
Az árúházakban már megjelentek a magok, érdemes szétnézni. Én ilyenkor-amig kapható- általában a gyógy -és fűszernövényekre helyezem a hangsúlyt a szokásos sárgarépa, zöldség és borsó mellett.
Minden évben szoktam egy kb. 2x3 m-es gyógy-és fűszernövény ágyást csinálni, ahova kaprot, bazsalikomot, csombort, metélőhagymát stb. ültetek. A zsályát, citromfüvet, máriatövist...csak egyszer kell elültetni, mondhatnám, ki sem lehet írtani, évről -évre díszbokornak is beillő szép bokrok maradnak..
B Ilona Tóthné
Képek:saját

2 megjegyzés:

  1. Szép a kerted ! Kicsit irigykedve nézem,mert nekem már nincs,és ilyenkor visszaemlékszem az én kertes házamra,ahol rengeteg növényem volt nekem is !:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Xénia! Szép a kert, de sok munka és energia..Azért-ameddig bírom, csinálom, nagyon szeretem..:)

      Törlés