2012. december 18., kedd

Bevásárlás 1.

Bevásárlás

Ma megpróbálok kicsit pihenni. Tegnap ugyanis elintéztem a szokásos havi nagy bevásárlásomat. Esett az eső, de legalább nem csúszott az út, úgyhogy ezt az alkalmat kihasználva elindultam a közeli TESCO-ba.

Minden van ott, mi szem-szájnak ingere. Túl sok is, csak most minden máshol található. mint ahol eddig a helye volt..
A húsféléknél sokat kellett sorba állni, ami engem különösen megvisel, mert nem birok állni. De milyen jó ez a bevásárló-kocsi!
A vásárlásomat félig a kocsimon fekve bonyolitom! Más is igy csinálja, tőlük lestem el ezt a taktikát.Igy az sem zavar, hogy kétszer annyi utat teszek meg, mint kellene, ugyanis akárhogy lavirozok, a kocsi soha nem arra megy, amerre én szeretném.De sebaj, igy fekve kibirható!
Azért lenne egy javaslatom: olyan sokat fejlődött már a technika, nem lenne nagy dolog olyan bevásárlókocsit tervezni, aminek kormánya lenne, hátul pedig kiképezni egy kényelmes ülőhelyet és mint a kőkorszaki szakiknál Béni módra lábbal hajtható lenne.Abszolút energiatakarékos!Ezáltal-a kényelemtől eltekintve- kevesebb kinai cipőt kellene vásárolni..
A TESCO-nak megérné, mert elég sok haszon marad náluk, amiről a pénztárnál a számla kifizetésekor jöttem rá.Ugyanis semmivel többet nem vásároltam, mint máskor, mégis majdnem másfélszeres számlát kaptam..
Javukra legyen mondva, valami pontokat kinálgattak a húszezerforintos edénykészlethez, amit itt nálunk a kultúrházban megvehetek háromezerért.

Már sötétedett, mire hazaértem, boldog voltam, hogy szerencsésen letudtam a nagy vásárlást, igy a jövő évig a lábamat sem teszem ki a lakásból, bár még ajándékokat kellene venni, hogy a Jézuska ne jöjjön üres kézzel.
Este aztán szortiroztam, pakolásztam, amit egy fokkal a vásárlásnál is jobban utálok, de Advent lévén nem zsörtölődtem magamban.
Elgondolkodtam, miért is kell ez a nagy hajcihő, sok kajálás, törtragyogás a szent ünnepre?
Ha rajtam állna, meggyújtanék néhány gyertyát, csendes békében, nyugalomban, áhitattal nézném a pislákoló gyertyafényt, mint nyári éjszakákon az égen ragyogó csillagokat..

A bejegyzést írta: Ilona B. T.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése